Jakie DDR-y do tej p³yty?

Autor: Michael (no_at_spam.com)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:20:08 MET

Witam

Posiadam p³ytê g³ówn± Shuttle AK32D, która ma dwa gniazda pamiêci SDR oraz
dwa gniazda DDR. Obecnie mam w niej pamiêci SDR, które planuje sprzedaæ i
kupiæ DDR-y... tylko w³a¶nie jakie?
Ta p³yta ma chipset KT266 (bez A!). Czy bez problemu obs³u¿y ka¿de DDR-y?
Czy mogê kupiæ zarówno pamiêci PC2100, PC2700 jak i równie¿ PC3200?
Oczywi¶cie nawet mi siê nie ¶ni, ¿e zastosowanie lepszych pamiêci co¶
przy¶pieszy, ale byæ mo¿e nie bêdê musia³ siê ich pozbywaæ przy zmianie
p³yty... Czy ww. pamiêci bêd± poprawnie pracowa³y z tym chipsetem na przy
czêstotliwo¶ci 266MHz i CL2?
Czy chipset ten obs³u¿y bez problemu 512MB pamiêci w jednym gnie¼dzie?

Pozdrawiam