Anti Burn Shield

Autor: Marcin G (marci_at_nospam.onet.pl)
Data: Mon 02 Feb 2004 - 00:24:16 MET

Cześć

Mam to swojej płytce Soltek SL-75FRN2-L Durona 1.4 Applebread. Ustawiłem
ABS na wyłączanie komputera przy temperaturze 85 st. C. W biosie czujnik dla
cpu - "cpu external temperature" pokazuje ok 45st. a dla ABS ponad 70. Z
tego co przeczytałem ABS pokazuję wewnętrzną temp. procka. Po podkręceniu
mojego na 1.9 GHz ABS wyłącza kompa ze względu na temp ale CPU external
temp. pokazuje tylko ok 50. Którą temperaturą mam się sugerować? Może
wyłączyć ABS w ogóle, bo nie pozwala mi na wiele jeśli chodzi o podkręcanie?
Wiatrak dobrze przylega do procka, posmarowany jest też pastą. Komp chodzi
nawet na 10,5 x 200 1.65V = 2100MHz ABS ustawiłem na 100 st.- po chwili ABS
wyłącza system, mimo że cpu external temp jest ok 55. Co zrobić?

pzdr
Marcin