Re: plyta dla athlona xp 2200 - ktora?

Autor: MarcelooS (marcel00s_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 23:36:03 MET

Witam,

zapodaj sobie Gigabyte GA-7N400-L1 (369zl w Komputroniku), stabilna, ma 4
gniazda pamieci i niezla wydajnosc (chipset nForce2). Sam mam ta plyte i
naprawde narzekac nie moge. Zwroc uwage na model plyty - GA-7N400-L nie ma
mozliwosci regulacji napiecia jadra procesora w BIOSie, a GA-7N400-L1 taka
mozliwosc posiada :) Mozliwosci podkrecania duze, mam Bartona 2500+
podkreconego magistrala na 3200+ i dziala bez zadnych problemow. Poprzednio
mialem MSI KT4V i byly problemy z tunerem TV (zwisy kompa itd.). Jeszcze
wczesniej mialem ECS K7S5A - to dopiero szajs :) Z tego co mi wiadomo Asus'y
(takie do 400zl :) sa dosc awaryjne.

pozdrawiam -
MarcelooS