Re: Osiągnięcia w o/c starszych komputerków :)

Autor: axial (axial_at_poczta.onet_kropka_pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 22:38:07 MET

Użytkownik "Kondzio" <konrad21_at_tkdami.net> napisał w wiadomości
> Celeronek 300_at_450 mhz

Tak ten celeronek bardzo ładnie się podkręcał :-)
Żaden obecny procesor nie da się podkręcić o 50% bez dodatkowych zabiegów
w postaci zwiększenia napięcia zasilania i dodatkowego chłodzenia....
Tam zmieniało się taktowanie z 66 na 100MHz i nie spotkałem takiego,który
by nie działał prawidłowo ;-)

A w ogóle to u mojego brata wciąż działa, chociaż minęło już 5 lat jak go
podkręciłem....

I co na to "fachowcy" którzy mówili, że po podkręceniu pochodzi góra rok...

:)

ax