Baza danych na Pervasive udostepniana przez internet?

Autor: Proximm (proximmUSUN_at_interia.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 21:52:08 MET

Witam.
Czy ktos moglby podac mi rozwiazanie nastepujacego problemu?

W firmie A jest baza danych na motorze baz danych Pervasive.
W Magazynie firmy A, oddalonym o setki metrow jest oprogramowanie,
ktore ma korzystac z tej bazy. Medium do tego ma byc internet.

Czyli podsumowujac: Pan z magazynu majac SDI, otwiera oprogramowanie,
ktore korzysta z bazy otwieranej przez internet. Oczywiscie z bazy
korzystaja tez inni userzy w firmie, ktora udostepnia baze.
Czy trzeba bedzie zrobic cos na ksztal VPN?
System obojetny (ale wylacznie Windows).

Dzieki serdeczne za wszelka pomoc!
Proximm

--
Pozdrawiam
"Dlaczego wszyscy w okolo narzekaja na zycie??"