Płyty Clayton - Wasze opinie :(

Autor: nemo (skasuj.nemo_at_skasuj.komtur.com.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:19:23 MET

Mam "pod opieką" i mam problemy z płytami firmy Clayton z różnych okresów
(od wczesnych Celeronów po P4). No horror jakiś...
- "czyste" instalacje Win98, 2000 i XP
- poinstalowane aktualne sterowniki Intela i pozostałe,
- zero wirusów, trojanów i podobnej menażerii,
- Aplikacje w rodzaju Microsoft Office 2000, ewentualnie XP, żadnych
"egzotycznych" i nietypowych programów...
i...

...pod Windows 98 mam częste (no... za częste) wyjątki "0E" i inne
bluescreeny... Pod 2000/XP jakieś tajemnicze spowolnienia systemów, zwiechy,
itp. Zaczynam mieć złe zadnie o Claytonie. :]

Czy tylko ja mam takie problemy, czy może ktoś z Was też?

--
pozdrawiam,
nemo