Re: połamany wentylator od Sapphire 9100 po raz trzeci :)

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 18:18:23 MET

On Fri, 30 Jan 2004 09:19:25 +0000 (UTC), Jacek Popławski
<jpopl_at_interia.pl> wrote:

>To nie jest mój komputer, ale zastanawiam się czy tak nie zrobić.

Ja tak chlodze swojego Gainwarda GF4Ti4200. juz od dluzszego czasu -
zamiast zalmana smiga stary coolermajster 6cm skrecony na ok
1500obr/min.

Inna sprawa ze jestem w trakcie zamiany oryginalnego radiatora na cos
ciekawszego i bardziej pasujacego do takiego wentylatora :-)

Pozdrawiam
GLide