Mam pytanie ...

Autor: Noktvrne (noktvrneNO_SPAM_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 17:50:26 MET

Witam,
jak w tytule - pytanie dotyczy plyty glownej FIC VB-601.Otoz czy ta plyta
obsluguje dysk Seagate Barracuda ATA5 60gb???
Ktos mi kiedys powiedzial,ze obsluguje tylko do 30gb?!Czy to prawda ?! Bo w
sumie pracuje na 30 gb (reszta jest unallocated) ale mam mase
programow,ktore zajmuja mi po pare giga ...do tego jeszcze troche muzy i
gier i ...czy moge bez problemu stworzyc z tej drugiej polowy kolejna
partycje ?
Sorki za glupie pytanie ale nie wiem jak sobie z tym poradzic i czy jest to
w ogole prawda ...
Bede wdzieczny za wszelka pomoc...

pozdr!
noktvrne