Re: drukarka

Autor: Hobbit (bez.tego.bogusia.k_at_gazeta.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 17:26:26 MET

Ktoś, być może Krusia (bo nigdy nie wiadomo) czekający na e-listy pod
e-adresem semplice_at_interia.pl wystukał(a) na klawiaturze:
> Własnie mam zamiar nabyć nową drukarkę na domowe potrzeby. Do tej pory HP
> DeskJet 600 i mam już dość ładowania ręcznego każdej kartki oraz czasu
> wydruku. Chciałbym za rozsądną cenę w miare niezawodny i szybki
> sprzęt.(Czeka mnie drukowanie pracy magisterskiej:) ) Czy ktoś może coś
> polecić?
> Pozdrawiam

Drukarka PagePro 1300W jest następcą modelu PagePro1250W

Stylowa drukarka PagePro 1300W została zaprojektowana dla użytkowników
instytucjonalnych, którzy cenią wygodę, prywatność i niezależność, jakiej
nie może zapewnić współużytkowana drukarka biurowa. Wiodąca w swojej klasie
rozdzielczość wydruku 1200 x 1200 DPI pozwala na wydruk profesjonalnie
wyglądających notatek służbowych, pism, raportów i prezentacji, które niczym
się nie różnią od tych drukowanych przy użyciu drukarek dla grup roboczych.
Szybkość wydruku sięgająca 16 stron na minutę w połączeniu z szybkim
wydrukiem pierwszej strony w ciągu zaledwie 13 sekund stanowi idealne
rozwiązanie dla szybkiego i efektywnego drukowania zarówno pojedynczych
stron, jak i długich dokumentów.

Drukarka PagePro 1300W wyposażona jest w standardowy podajnik wejściowy na
150 arkuszy, który można przesunąć w górę, w ten sposób zmniejszając
wymaganą przestrzeń do zaledwie 355 x 257 mm, gdy drukarka nie jest w
użyciu. Drukarka dostarczana jest również z prostym w instalacji
oprogramowaniem, pozwalającym na bezproblemową instalację produktu nawet
przez zupełnych nowicjuszy. Wszystkie sterowniki drukarki otrzymały
certyfikat laboratoriów Microsoft WHQL w zakresie spełnienia norm zgodności
z systemami operacyjnymi Windows, a dla większego spokoju umysłu drukarka
PagePro 1300W oferowana jest z dwuletnią gwarancją.

Drukarka PagePro 1300W oferuje znacznie więcej niż jedynie atrakcyjną, niską
cenę zakupu. Wkłady z tonerem o dużej pojemności (wymagające rzadkiej
wymiany) i możliwość wydruku na zwykłym papierze czynią z drukarki PagePro
1300W dobrą inwestycję do codziennego użytku. Drukarka PagePro 1300W posiada
oddzielny bęben i system tonera w celu ograniczenia kosztów
eksploatacyjnych. Szacowana trwałość bębna wynosi 20.000 stron, a w ofercie
dostępne będą dwa wkłady z tonerem pozwalające na wydruk 3000 lub 6000 stron
(wszystkie dane przy 5% średnim zaczernieniu).

Cena detaliczna 750 zł

Port LPT pozwala ja zastosowac nawet do starszych komputerów.
Niestety, nie drukuje spod DOS-a

--
Hobbit (Bogusia K.)
(*** homo homini POLONUS est ***)