NEC FE791SB czy inna 17-tka

Autor: dgim (grip5_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 15:58:53 MET

Witam, niedlugo zamierzam kupic dobry 17'' monitor. Przechodzilem ostatnio przez
uzywane monitory jak chocby Sony E220, niestety przebarwienia kineskopu
uniemozliwiaja mi byc zadowolonym z niego. Teraz pytanie jaki inny monitor 17''.
Interesuja mnie tylko i wylacznie monitory na Trinitronach badz Diamontronach.
Moim jak na razie nr 1 jest NEC FE791SB na Diamontronie wlasnie. I od razu pytanie
do uzytkownikow jego, mozna ustawic na nim odswiezanie 120Hz przy 1024/768 ?
Wg specyfikacji ma on max 119 Hz przy tym odswiezaniu. Swoja droga chyba troche bez
bezsenu zrobili z tymi 119, rownie dobrze mogli dac 101 czy nawet 100Hz i tak nie
wylaczajac opcji "ukryj tryby, ktorych ten monitor nie moze wyswietlic" nie ustawie
120.
Drugim typem moze Iiyama Vision Master Pro 413 (HM703UT) ewentualnie Iiama Vison
Master Pro (HM704UT).
Kolejnym CTX FP710.
Wszystko mniej wiecej w tej samej cenie. Zalezy mi tez na malej obudowie, ten
warunek spelnia raczej tylko z tych trzech-czterech NEC.
Monitor uzywany bedzie do wszystkiego: programy, internet, filmy, gry.
A moze cos jeszcze innego ?