Re: pulpit! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Autor: DaBOOM (daboom_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 15:45:35 MET

Użytkownik "Kobi" <kobi_7_7_7_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Zastanów się najpierw co powiedziałeś wcześniej i jakiej reakcji ze
> strony grupy mogłeś się spodziewać. Wtedy jeśli wyciągniesz odpowiednie
> wnioski to może dojdziesz do tego (chociaż wątpie) o co mi chodziło.
> Widzę, że mnie nie zrozumiałeś.

Sorry, ale to nie ja zacząłem obrażać... I bradzo proszę zostawic w spokoju
moich śp.rodziców. W dyskusji, jeżeli ktoś mnie sprowokuje - obrazi, używam
mocnych słów. Do ciebie nic nie miałem, a jednak potrafiłeś nazwać mnie
"ćwierćinteligentem i bezmózgowcem". Zastanów się więc nad własną kulturą.
Faktycznie pomyliłem grupę i mocnym słowem skwitowałem odpowiedź PesTYcyD'a,
ale nikogo nie obliguje to do kierowania w moim kierunku epitetów. Epitety z
mojej strony były kierowane do Marco, który nazwał mnie gnojkiem i z nim
powinienem tą sprawę wyjaśnić. Mam jednak na tyle kultury, aby wszystkich
przeprosić. Przepraszam za zamieszanie na grupie...