Dual - dziwne zachowanie

Autor: Krasnal (SPAMkrasnal74_at_o2.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 14:04:00 MET

Witam.
    Mam pytanko czy ktos spotkał się z czymś takim i co to może być? Mam
płytę główną Epox 8RDA3 v2.0 (wszystko chodzi w porzo, Barton 2500_at_3200,
11x200), najnowszy bios i jedną kość Elixir 512MB/DDR400 CL3. Od znajomego
pożyczyłem (żeby zobaczyć co daje ten dual) drugą identyczną kość i
włożyłem w drugie gniazdo o takim samym kolorze. Przy uruchamianiu kompa
wszystko OK, "dual enabled" itp. Po testach Sandrą 2004 z jedną kością i z
dwoma wyniki wszystkich testów identyczne, przepustowość z jedną i dwoma
taka sama. Żadnej różnicy, a oba 3D Marki (2001 i 2003) wyłączyły się po
pierwszym teście. Zamknęły się nie wyświetlając żadnego komunikatu. Co
jest nie tak, źle dobrane kości RAM czy może coś innego?
    Z góry dzięki za wszelkie sugestie, pozdrawiam, Tomek.