Mitsubishi 230SB, rozciagniety obraz

Autor: newman (newman_NO_SPAM__at_free.art.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 13:02:12 MET

Witam!

Mam Mitsubishi Plus 230SB (nowy), monitor chodzi super z jednym malym (a
moze duzym) wyjatkiem.
Obraz jest rozciagniety w gornej czesci ekranu (sama gorny pasek, jakies 40
pikseli), probowalem zniwelowac to w ustawieniach ale niestety nie dalo rady
:( widac to wyraznie jak podjezdza sie kursorem myszki na sama gore ekranu,

ktos mial podobny problem??
czy warto to reklamowac, czy tylko strata czasu??
czy to moze byc wina karty (mam Radeona 9000Pro) ??

pozdr!

newman