Re: SoundStorm + głośniki Creative magaWorks 2.1 thx 250D - nie działa

Autor: Marcin (wytnij-to.czajson_at_eranet.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 11:34:23 MET

Użytkownik "Rafał" <lafarek_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> epoxa 8rda+ ( ma spdif na śledziu ) . Przeinstalowałem jeszcze raz
najnowsze
> sterowniki forcware 3.13 , odpaliłem panel sterwania nvidia

A po kiego te najnowsze stery?? Jak ja wrzuciłem najnowsze stery do Abita
NF7-S to dźwięk marny jak diabli. Najlepsze efekty dają stery dołączone do
płyty bo są do niej dostosowane. Podobny przykład jest z detonatorami do
grafiki - BTW w tych drugich to nVidia kładzie ostatnio nakład na ilość
punktów w benchmarkach niż na jakość ;))

--
pozdrawiam
Marcin