Re: Co pożera RAM ?

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 10:02:17 MET

Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi. Najmniej czasu zajmie mi defragmentacja.
RAM trzeba zamawiać bo facet w sklepie nie ma na składzie. Do XP lub 2k
przymierzam się, ale to kwestia kasy i czasu. Takie porządki zajęłyby mi
kilka dni. Mogę też wczytać jakiś zbliżony backup i porównać zasoby. Ciekawy
jestem ile zasobów zjada sam W98 ? Nigdy nie sprawdzałem. Chyba tymczasowo
dokupię trochę RAMu. Odpowiadam dzisiaj, bo wczoraj cholerny serwer był
zajęty

--
Pozdrawiam
neelix