Re: Komp nie startuje - prosba o pomoc

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Sun 01 Feb 2004 - 00:17:40 MET

będąc chyba na haju jacintoo <jacintoo_at_USUN_TOtlen.pl> , nie umiejąc
krzyczeć wystarczająco głośno, napisał(a)
> Witam
>
> Mam problem z kompem - nie uruchamia sie.
> Objawy jakby nie bylo zasilania.
> Po podlaczeniu go do gniazdka i wcisnieciu wlacznika delikatnie rusza na
> ulamek sekundy wiatrak od proca, oraz
> nastepuje mrugniecie diody przy pamieci - i to wszystko. Cisza.
> Kazde nastepne wcisniecie przycisku nic nie daje.
> Jesli odlacze go od pradu, podlacze znowu i wcisne wlacznik - objawy jak
> na wstepie.
> Wg mnie zasilacz jest ok - podlaczylem drugi, ktory dzialal i dziala nadal
> w innym kompie, a na tym - cisza. Objawy te same.

> [...]

Spróbój na pająka:
Podłącz mobo+RAM+SVGA
jak ruszy dodaj FDD
potem HDD itd...
Jak nie ruszy na starcie i nie pika, to chyba momo albo (w co wątpię po
opisanych objawach) zasilacz, jak nie, to tym systemem sam dojdziesz co!

--
-----Piotr K.