Re: Jaki kupić zasilacz?

Autor: Net (netsec_at_o2.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 13:00:50 MET

Użytkownik "neelix" <aneelix_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Obecnie mam Codegen 300W. Chciałbym coś mocniejszego i lepszego od
niego.
> Oczywiście po rozsądnej cenie. Spotkałem się z Waszymi krytycznymi
uwagami
> na temat Codegena. Co w zamian?
>
> --
> Pozdrawiam
> neelix
Hi,
Przeczytaj sobie ten artykuł
http://www.pl.tomshardware.com/howto/20021021/index.html i oceń sam co
jest ważne przy wyborze zasilacza. Artykuł ten może opiera się na
modelach, które obecnie są zastąpione przez nowsze ale sama idea na co
zwrócić należy uwagę jest aktualna. Test nowszych zasilaczy znajdziesz
tutaj http://www.sirius.pl/html/testy/92/all.html, nie zwiera on jednak
najnowszych modeli zasilaczy. Wszystko zależy od tego jaką kasę
przeznaczyłeś na nowy zasilacz. Z tańszych modeli polecam Chieftec 360W
(HPC-360-202 jeden wentylator) lub Chieftec 360W (HPC-360-302DF dwa
wentylatory) z modeli z wyższej półki MODE COM FSP350-60PN(PF) 350WPFC.

Net