Re: Kontroler USB 2.0 - problem

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 12:13:09 MET

W Device Managerze wywaliłem ten kontroler a po wykryciu nowego sprzętu
wpada na IRQ 7. Wtedy działa dobrze. Po restarcie komputerze wraca na IRQ 11
i wtedy znowu kicha.

> Sprobuj poprzekladac karty w slotach zeby karta USB miala swoje przerwanie
> wylacznie do dyspozycji ...

Chyba nie ma innego wyjścia choć nie ma też chyba gwarancji że to pomoże ...
Dziwi mnie jednak, że winda ładuje ordynarnie wszystko na IRQ 11 gdy wolne
jest np. IRQ 10 i IRQ 7 (bo drukarka ma jakiś taki dziwny sterownik, który
nie używa IRQ).
Wyłączyłem też w BIOSie COM1 (bo w sumie b. rzadko używam modemu
zenętrznego) ale winda nie skorzystała i nie przydzieliła IRQ 4 innemu
urządzeniu.

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl