Re: Iiyama HM903D - problem

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 12:03:07 MET

Użytkownik "Krzysztof Duda" <krissd81_at_costam.wp.pl> napisał w wiadomości

> Jesteś pewny, że nie ma wszędzie 0,25? W danych technicznych na
> www.iiyama.pl nic nie piszą o 0,27.
> BTW mój stary NEC ma plamkę 0,25-0,27 i lepszą ostrość niż iiyama.
> --

Plamka plamką a ostrość ostrością. Ja mam firmę komputerową i nie jeden
monitor widziałem w akcji. Ostatnio też sprzedawałem IIyamę i ostrość była
nędzna. Generalnie zauważyłem (przez 6 lat bo taki okres czasu mam firmę),
że każdy monitor jest inny (ten sam model tego samego producenta) i przed
kupnem trzeba koniecznie obejrzeć jak świeci dany egzemplarz. Osobiście
używam Lite-on-a zwykłą siedemnastkę (nie ala płaską) i nie zamienie go na
żadnego innego, idealna geometria, ostrość lepsza od nie jednego NECa i
najlepsza zbieżność jaką widziałem do tej pory. Nie piszę tego po to aby
każdy z was leciał teraz po taki monitor tylko po to aby każdy z kupujących
wiedział że można kupić tani i świetny monitor jak i drogi i kiepski, więc
po prostu każdy trzeba dokładnie obejrzeć. Dlatego wszystkie testy w
gazetach są do bani bo rozbieżność poszczególnych modeli jest ogromna.

Pozdrawiam
deep
PS. Mój monitor wybrałem z pośród kilku egzemplarzy, inne nie były takie
dobre więc nie sugerujcie się firmą.