Athlon 2400 czy Barton 2500?

Autor: neelix (aneelix_at_wp.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 11:44:18 MET

Co się lepiej opłaca w praktyce: Athlon (chodzi na 2GHz) czy
Barton(1,8GHz)?Mam możliwość zamiany na Bartona. Czy spadek f o 200MHz
zostanie zrekompensowany? A jak z ewentualnym kręceniem? Płyta MSI
KT4V(mnożnik zablokowany). Mam program do płyty Fuzzy Logic 4. Athlona
kręcił przez FSB(max ok.147MHz) natomiast przy Bartonie staje dęba na
starcie.Wygasza ekran i nie reaguje. Trzeba wyłączyć z sieci. To normalne?

--
Pozdrawiam
neelix