Re: Problem z nagrywarką DVD.

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 10:01:52 MET

"Andre" <andrehull_N.O_S.P.A.M_@_USUN_poczta_TO_.fm> wrote in message
news:buvtif$957$1_at_news.onet.pl...

> nie rozumiem.... CD ma 700 i wrzuce na nia 700 niezaleznie od rodzaju
> danych.... moglbys mi jakos przyblizyc zasade dzialania DVD?

Jak nagrywasz 700MB danych tak naprawde zajmuje ok 800 (strzelam, ale
zauwazalnie wiecej niz 700). Bo nagrywajac dane dochodza dane o korekcji,
stad majac 80minut i 2048kB na sektor masz 700MB, natomiast dla audio nie ma
tej korekcji i idzie cale 2352. Wez dla przykladu jakis plik bin - zajmuje
wiecej niz wyciagniete dane - wlasnie przez korekcje, dane subkanalowe, etc.

pzdr
Zbyszek