Problem z Gigabyte 7N400 PRO2

Autor: 07 zgłoś się (ferrit[wyt)
Data: Sun 25 Jan 2004 - 08:01:14 MET

Kto z Was uruchamiał taką płytę ?
Próbowałem z procesorami: Athlon 2000XP i 2200XP.
Switch mnożnika ustawiony na AUTO.
Switch magistrali jest ON (266,333,400).
Pamięci Kingston 1x256 PC333 lub 2x256 333.
Grafika GF4 MX440 x8 64MB DDR.
Jeżeli się uruchomił, to pracował na FSB10o.
Zmieniłem mu na 133 i uruchomił się tylko raz.
Clear CMOS. I nic. Zmieniłem grafikę na PCI. Jest OK, ale tylko za pierwszym
razem. Potem znów nic.
Zmiana FSB na 133 i dalej nic. Uruchomienie bez podłączonego wentylatora
procesora. Jest OK. Nawet wydał 1 dżwięk - jak startował. Podłączenie
wentylatora - dalej nic i takie sobie jaja robi ta płyta. Nie wyadje żadnych
dżwięków. Tylko pocichu charczy 2 razy. Raz właśnie wtedy jak ma wydać
dżwięk i potak po kilku sekundach drugi raz. Wentylatory działają. Wygląda
na wszystko Ok. Jeżeli si ę udało, to pwykrywał pamięci OK - z duale i bez
zależy ile kości miałem.
Kości sprawdzone, procesory działają (próbowane na innej płycie).

Czy ktoś może coś pomóc ?