Re: telewizja w komputerze...

Autor: Jacek (ja_at_hotmail.com)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 23:04:39 MET

> chce miec telewizje w komputerze i mam karte radeon 9200 SE i jak
> mam zrobic zeby wszystko dzialalo (kabel + program)??

aby miec tv w komputerze, musisz posiadac tzw. karte telewizyjna.
karat graficzna (w twoim przypadku R9200SE) nie wystarczy,
aby miec tv w kompie.
jak powiedzialby matematyk, 'jest to warunek konieczny,
ale nie wystarczajacy' :)

pozdrawiam,

jaco

ps. a innych przedmowcow prosilbym o wiecej wyrozumialosci i cierpliwosci,
kazdy z nas kiedys przeciez zaczynal przygode z komputerem ...