Re: walka z zasilaczami

Autor: Jacek (punymra_at_cybpzna.cy)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 21:58:58 MET

Nieustraszony(a) niczym Sander napisał(a):
> "PP" <pemo74_at_wp.pl> w news:buuh5i$453$1_at_atlantis.news.tpi.pl napisał(a):
> Wina dziadowskich zasilaczy.
> A czego oczekiwałeś za małe pieniądze ? :]

Coś przesadzacie chyba z tymi zasialaczami.
Od 10 lat żaden mi się nie zjarał,a miałem ich sporo,nawet nie wiem jakie.Za
dużo "eksperymentów" chyba robicie i siejecie panikę tym sposobem na grupie.
Jedyne co mi zdechło to kilka modemów od wyładowań atmosferycznych.Za to
winię jednak TPSA.

--
Jacek
Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!