Re: NOTEBOOK ASUS seria A24L

Autor: MAX (max_kr[nospam___)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 20:30:10 MET

Użytkownik "Rytel Bogusław Etisoft" <rytelb_at_etisoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:butsmo$bp9$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Czytam tez inne posty na grupie i moze rzeczywiscie masz racje z tym
Asusem

> A co powiesz na IMB np IBM ThinkPad R40e

Tego akurat nie sprawdzałem (były dostępne tylko z 128Mb i bez Combo - a
Combo przy IBM ma astronomiczną cenę jak na notebooka). Z tego jednak co mi
powiedziano, to ponoć jest to bardzo dobry sprzęt w rozsądnej cenie. Ale
osobistych doświadczeń nie mam.
Od dzisiaj mam HP/Compaq nx9005 (oddałem ASUSA A2500H- był w ciągu dwóch
miesięcy pięć razy w serwisie i dalej szwankował - stwierdziłem że to
dziadostwo - nie było dnia bez zwisu, a ten odtwarzacz CD przy wyłączonym
notebooku to nie powiem co o nim myślę - jak już działał to głośniej było
słychać pracę ekektroniki aniżeli muzykę, czasami nie rozpoznawał HDD, a jak
już się przeszło z nim kawałek, to był problem z uruchomieniem. Ale
akumulator był super - nawet 4 godziny w Wordzie w trybie energooszczędnym -
jeżeli się rzecz jasna wcześniej nie zawiesił - wszystko pod WIN XP Home).
Muszę dodać, że za drugim razem został wymieniony, gdyż nie umieli naprawić
wady. Nowy też się psuł.

Przy trybie energooszczędnym w procesorach nie wersji Mobile słychać różnicę
pomiędzy firmówkami a podróbkami - w podróbce słyszysz pracę elektroniki -
po dłuższej chwili pracy w cichym pomieszczeniu masz już dosyć. Jest to tak
męczące, że masz dość (ASUS nie jest tu wyjątkiem)

Pzodr
MAX