Drukarka laser Minolta 1200W

Autor: piotrek (piotr_at_klag.us)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 19:02:28 MET

Witam!

Mam pytanie - mam drukarkę
lasera Minolta 1200W i mam z nią problem takowy, że nie moge jak np. w HP
wydrukować sobię kilku stron na 1 (dla oszdczędności etc.)

Dowiedziałem się że sterowniki tej drukarki tego nie obsługują i tyle - ale
pamiętam z zamierzchłych czasów że był programik jakiś który to
implementował tylko nie pamiętam jego nazwy.

Może ktoś z Was ma pomysł żeby ją zmusić do drukowania 4 stron na 1.

Tylko prosze nie mówmy tu np. o Acrobacie i tworzeniu pdfów - bo mam ten
problem właśnie z pdfem :-) któego jeszcze raz Destilerem przerobić się nie
da.

pozdrawiam

Piotr Klag

piotr(at)klag(kropka)us