Re: [HDD] Pytania

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 16:53:47 MET

> co do 80 to jelśi nie pójdzie to kup sobie np. Barracudę VII np.80Gb i tam
> jest ograniczenie zworką do 32Gb

bylem na poczatku zdecydowany na SEAGATE'a ale troche mnie od tych dyskow
odciaga krotka gwarancja. Niewiesz czy np. w CAVIARach tez sa takie
ograniczenia?

wtedy Ci go wykryje - wcześniej musisz
> zrobić na innym kompie partycje (może być nawet jedna 80Gb- albo jakie Ci
> tam pasują) i pod windą itp itd będzie widoczny normalnie - tzn pełny
> rozmiar

mam nadzieje ze nie bede musial nic kombinowac, i pojdzie odrazu, ale jakby
co to bede kombinowal :)

> jakbyś miał problemy pisz na prv robiłem coś takiego wiele razy na wielu
> płytach :)

bede o tym pamietal :)

- btw Ibmy też mają ograniczenie zworką do 32Gb ale IBMów nie
> polecam ;)

dlaczego?

--
Tomek