Re: [HDD] Pytania

Autor: Tomek (tk-tk_at_NOSPAM.wp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 16:48:36 MET

> odsyłam na komputronik.pl albo gral.com.pl albo na allegro.pl albo do
> jakiego większego sklepu w Twoim mieście

wole sklepy bo dostaje odrazu do reki po wlaceniu gotowki i nie musze czekac
:)

> [rybnet=Rybnik?;)]

w tym wypadku tak, ale maja oni tez sieci chyba w innych miastach :) A Ty z
Katowic? :)

Raczej dozbieram troszke kasy na ta 80-tke, a potem sie bede martwil jakby
co nad kontrolerem.

A tak w ogole to jak to sie ma do wydajnosci? Czy na takim kontroleru mozna
spodziewac sie wyzszej / nizszej wydajnosci? I czy na 100% mozna wykorzystac
taka karte na dysk systemowy, czy raczej tylko na kolejny dysk w kompie (
chodzi mi o to czy trzeba najpierw wejsc do systemu zeby zainstalowac
sterowniki dla tego kontrolera ).

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl