Abit BE6-II v1.2 i dostępne prędkości procesora.

Autor: Piotr 'WR81' Łukasiewicz (wiewior_at_NOSPAMrubikon.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 15:29:35 MET

Witam,

Mam stary komputer oparty o płytę jak w temacie. Muszę go zupgrade'ować na
tyle, żeby jeszcze troszkę posłużył, więc chciałem mu wrzucić mocniejszego
procka.
W tym momencie jest tam PII233 na slocie1 przy 2.8V
Pytanie brzmi: jak wysokiego proca ta płyta jest w stanie pociągnąć?

_Ze strony producenta_:

Processor
- Supports Intel Pentium III/Celeron 450~800MHz processor cartridge

_Z SiSoft Sandra 2004 Pro_:

  < Mainboard >
    Manufacturer: <<http:\\www.abit.com.tw>>
    MP Support: No
    Model: I440BX-W977(BE6-II v1.2)

  < Upgradeability >
    Socket/Slot: SLOT 1
    Upgrade Interface: Slot 1
    Supported Speed(s): 400MHz+

No i nie wiem co robić... kupować mu np. Celerona 800, czy max. 400 wchodzi
w grę?
Co o tym myślicie?

Pozdrawiam i dzięki za pomoc

WR81