Maks procesor na Slot1

Autor: Gregry (gregry_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 15:51:58 MET

Witam!

Wpadla mi w rece plyta FIC KA-6110 na Via Apollo Pro+ (Slot1). Teraz siedzi
w niej PIII500.

Jaki maksymalnie procesor moge do niej wsadzic? Podejrzewam, ze tak jak w
przypadku plyt slotowych pod BX mozna wrzucic kazdy PIII na slot1 (chyba do
800?) i wszystkie procesory ktore wejda na przejsciowke ppga i fcpga. Nie
jestem jednak tego pewnien. W instrukcji jest wpisana obsluga maks PIII550.
Ale juz na stronie producenta przy ktoryms biosie do sciagniecia jest
napisane. "update CPU microcode to support for coppermine".

Prosilbym, zeby ktos potwierdzil czy mam racje, a przede wszystkim napisal
konkretnie jakiego Celerona i PIII mozna wrzucic w te plyte.

Pozdrawiam,
Grzegorz