karta TV Pomocy!!!!!!!

Autor: kordel (kordel60_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 16:00:50 MET

Mam tuner TV w komputerze i telewizor. rozdzieliłem sygnał z anteny przez
trójnik wtykowy. Jeden kabel poszedł do telewizora, a drugi do kompa. Gdy
kabel od kompa jest odłączony, to telewizor dobrze działa, natomiast gdy
podłączam kabel do kompa zarówno tv na kompie jaki i telewizor nie działa.
Gdy podłączony jest tylko kabel do tunera to tuner też nie działa. Dodam, że
przy telewizorze mam wtyczkę ze wzmacniaczem. Co mam zrobić żeby było ok?

Błagam pomóżcie!!!!!!

Z góry dziękuję.