Re: NOTEBOOK ASUS seria A24L

Autor: MAX (max_kr[nospam___)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 14:17:14 MET

Użytkownik "Rytel Bogusław Etisoft" <rytelb_at_etisoft.com.pl> napisał w
wiadomości news:butqls$lf8$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...
> Czy ktos moze uzywa takiego sprzetu ?
> Mam zamiar kupic i ciekaw jestem opinii innych uzytkownikow.

Z doświadczenia powiem tak: jeżeli masz do wyboru Asusa z lepszymi
parametrami (albo inną podróbkę) to wybierz HP/Toshibę/Della/Sony z
gorszymi. Podróbki składają się co prawda z tych samych części, ale ważne
jest kto je składał i w jakiej konfiguracji. Sam pracowałem i na podróbkach
i na oryginalnym (HP Compaq) Nigdy jeszcze mi sie nie zdarzyło, żeby w
którejś z podróbek wszystko działało (częste zawieszanie, niekiedy kłopoty z
włączeniem, piski przy działaniu itp, - w efekcie więcej leżały one w
serwisie nich ja ich używałem) Moja rada: odpuść sobie Asusa i kup coś
oryginalnego, nawet używany.

MAX