Re: problem z sygnalem karty graficznej (R9000)

Autor: Turms (turms_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 12:19:33 MET

Użytkownik "Jarek [sQrczak] Skorski" <ja_at_wm.-STOPSPAM-pl> napisał w
wiadomości news:butk30$c34$1_at_news.onet.pl...

> czy to jest brak sygnału na monitorze , czy po prostu komp nie wstaje
> ??

wystepuje tylko brak sygnalu na monitorze. komp wstaje.

> jaką masz płytę głowną ??

plyta to Shuttle AB-45 (chipset Intel'a 845). do tej pory nie mialem zadnych
problemow. nie zmienialem ostatnio zadnych ustawien w BIOSie ani nie
dokladalem nowych czesci.

pozdrawiam
Turms