Re: pentiumIII 500mhz czy celeron 733mhz

Autor: Kolu (koluWYTNIJ_at_TOwp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 12:16:01 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> PIII jest wydajniejszy, jego wydajność zawiera się w przedziale
> pomiędzy C800 a C766 , czyli C800> PIII500 > C766 :)
> A dodatkowo jest on z początku serii, więc fajnie będzie
> się podkręcał, natomiast ten Celeron jest z końca serii,
> więc kiepsko będzie się podkręcał.

A jaki Celeron odpowiada procesorowi PII 350 MHz ? I gdzie w przedziale
uszeregowalibyście Celerona 366 Mhz?

Jeszcze jedna sprawa. Czy włączenie obsługi DMA dla HDD niesie ze soba
jakieś ryzyko zniszczenia sprzętu. Komputer, na którym chcialem to zrobić
nie jest już pierwszej swieżosci. Wiem, że twardziel to 2 GB Seagate
Medalist, płyta głowna ma zintegrowaną grafike S3 z 2 MB ramu. Płyta ma
jeszcze interfejsy USB, więc chyba nie jest jeszcze tak stara. Cały komputer
firmowany jest znaczkiem IBM. W ogóle, jakw przyszłosci mam szybko rozpoznać
obsługę czy tez nie DMA i co za nią odpowiada?

Pozdr.,
Kolu