Kontroler USB 2.0 - problem

Autor: Zbyszek Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 11:36:20 MET

W związku z planowanym zakupem skanera do filmów pracującym na USB 2.0
doposażyłem swój komputer w dodatkowy kontroler USB 2.0 gdyż komputer mój
takowego portu nie posiadał (jedynie 2 gniazda USB 1.1). Kartę włożyłem w
ostatni slot PCI (bo wszystkie inne oprócz pierwszego po AGP były już
zajęte). Mam Win 2000 z Servicepackeim 4 więc komputer odkrył co trzeba choć
dodatkowo zainstalowałem stery z dołączonej płytki CD. W gniazdo wpiąłem
Pendrive przeznaczony do 2.0 który zadziałał prawidłowo.

Przyjechał skaner. Wpiąłem go w drugie obok Pendrive'a gniazdo 2.0 i było
OK - aż do wyłączenia komputera. Po kolejnym włączeniu komputer nie widział
skanera. Przełożyłem skaner do 1.1 i działa prawidłowo. Ale korciło mnie
czemu na 2.0 nie chce. Odinstalowałem sterowniki z CD i pozostałem przy
windowsowej obsłudze kontrolera. Niestety, wtedy skaner nie był widoczny a
Pendrive co chwilę się drze że go wyłączam. Znowu zainstalowałem sterowniki
z CD i ożył i skaner na 2.0 i pendrive też OK. Ale po wyłączeniu i włączeniu
komputera nazajutrz pedrive działa ale skanera komputer nie widzi. Skaner
znów powędrował do 1.1 a pendrive narazie się nie drze.

Ktoś wie o co biega ?

Pewnie jestem jeszcze winien konfigurację:
Celeron 1.2, pl. Epox EP-3PTA na i815, grafika ATI Rage 128 Fury Pro VIVO,
SB Live 1024, tuner TV PixelView, sieciówka Surecom 10/100, kontroler RAID,
HDD 80, 60, 80 GB, FDD, DVD, nagrywarka TEAC 24x, zasilacz 400W itp.

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl