problem z sygnalem karty graficznej (R9000)

Autor: Turms (turms_at_NOSPAMwp.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 10:37:58 MET

Ostantio zaczął pojawiac mi sie nastepujacy problem (dotyczy: karta HIS
Radeon 9000 na AGP, ponad rok czasu urzytkowana bez problemow):
wlaczam listwe zasilajaca, komputer i wystepuje bardzo czesto brak sygnalu
na monitorze. musze wowczas wylaczyc listwe aby sygnal karty graficznej
pojawil sie na monitorze. podejrzewam ze cos moze byc z karta grafiki
(monitora raczej nie podejrzewam... ale dla scislosci podaje: LCD podlaczone
przez DSUB).
czy ktos moze mi cos poradzic co w takiej sytuacji powinienem sprawdzic?

pozdrawiam
Turms