Re: Jaka książka

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 02:51:01 MET

On Sat, 24 Jan 2004 00:54:26 +0100, ..:::Plombos:::.. wrote:

[...]
> Skoro koles szuka butow do gry w pilke to nie wciskaj mu sandalow tylko
> dlatego ze sa dla ciebie wygodne.

No to Ty na przyszłość nie namawiaj kogoś do kupna Athlona XP, skoro on
pyta o Celerona :>

> Przeczytaj jeszcze raz, lub zajrzyj na tamta grupe.

Nie muszę, wiem co i dlaczego to napisałem...

> Tam gnojki sie tylko wymieniaja filmami a nie daj Boze zeby ktos sie
> spytal o jakis problem dotyczacy Divx to od razu odsylaja go na google
> bo nic nie maja do powiedzenia.
> Nie kopiuj ich - to mialem na mysli

Ani myślę. Tylko nie jestem gnojkiem od divixa (no, może z 10 w życiu
widziałem), a książek o budowie komputerów trochę zaliczyłem. Najwięcej
jednak nauczyłem się z dokumentacji technicznych i z czasopism. A w tej
chwili polecam google.

[...]

> Niestety ja nie moge nic polecic w tym temacie, bo nie ucze sie z
> ksiazek.

A z czego, jeśli można wiedzieć ?

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!