Re: ale jaja [OT]

Autor: lazik_s (spamtrap_s_kizal_at_gazeta.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 01:28:01 MET

 Witam wszystkich grupowiczów pl.comp.pecet!!!

Pewnego dnia, a było to w piątek wieczorem, ..:::Plombos:::..
napisałeś na pl.comp.pecet coś takiego:
> taaaaaa i super dziala zwlaszcza przy slabym laczu.

Używam modemu i nie narzekałem jak w początkowej fazie z MyGate'a
korzystałem.

> Narobi milion plikow 0 bajtowych przez co kladzie cala wydajnosc
> systemu.

To nie jest wada MyGate'a tylko serwerów news. Poczytaj sobie listę
dyskusyjną o TB to zaczniesz podawać bardziej sprawdzone informacje.
Jakoś Niemcy nie mają z MyGate'm problemów. Czemu?

> Zreszta to jest zwykla proteza i to duuuuuzo gorsza niz OEPT dla OE.

Żartujesz sobie? Zastosowanie MyGate'a porównujesz do OEPT? Przecież
to całkiem inne programy i dotego do zupełnie czego innego służą? IMHO
TheBat z MyGatem już jest o niebo lepszy od OE do czytania usnetu.
Można także nie używać dodatkowych programów i wysyłać przez bramkę
mail2news. Chociaż i tak ja polecam dla nowicjuszy TB+Hamster+gUtils.

--
Pozdrowienia,
 lazik_s    mailto:nick_at_poczta.gazeta.pl -- PGP KEY ID:0x4BF8D316 --