Re: Nieprawidłowy plik BOOT.INI

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 01:08:34 MET

Użytkownik "Jaras" <jar.w_at_xl.wp.pl> napisał w wiadomości
> Jestem posiadaczem modemowego połączenia i nie stać mnie na godzinne
> grzebanie w archiwum, więc od razu przejdę do rzeczy.
> Od pewnego czasu podczas uruchamiania systemy Windows XP pro na
> moim pececie wyświetla mi się na czarnym tle komunikat: nieprawidłowy
> plik BOOT.INI, rozruch z C:/Windows; po czym komp. uruchamia się w
> miarę normalnie. Jak usunąć taką usterkę i czy jest to niebezpieczny
> komunikat. Proszę o radę !
> Dzięki.

To oznacza, że w ferworze robienia porządków na dysku usunąłeś z niego
ten pliczek ;-) i system szuka swoich plików w domyślnej lokacji, czyli
na pierwszej partycji pierwszego dysku twardego w katalogu \Windows. A
jak naprawić? Zezwolić mu na utworzenie go od nowa, np. poleceniem
Bootcfg /rebuild spod Konsoli odzyskiwania, albo napisać go samemu od
zera - standardową zawartość ci już podano. Generalnie jednak nie
powinno się go ręcznie tworzyć, bo jeśli się pomylisz, to systemu możesz
już nie uruchomić. A naprawa (na NTFS) bez działającego systemu może być
kłopotliwa...

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/