Re: SB Live 5,1 trzaski w glosnikach

Autor: deep (firma.deep_at_interia.pl)
Data: Sat 24 Jan 2004 - 00:55:19 MET

Użytkownik "CFR" <conan.freez_at_usunto.wp.pl> napisał w wiadomości

> Zainstaluj najnowsze stery. Nie pamiętam czy płyta jest na VIA czy SIS, w
> każdym razie wiesz o co chodzi - 4in1 itp. Zobacz też DirectX, no i
> najnowsze drivy do karty muzycznej.
> Jeżeli nie zmieni się nic, spróbuj pomieszać z kartami - pożągluj nimi w
> portach :)
>

> --
> 3.V.Się!!!
> i nie filozuj ;P
> CFR

Zmień w rejestrze:
hkey_local_machine->system->CurrentControlSet->Control->CreativeTech->Emu10k
x->DriverSettings->Wave->Pin#000000X (wszystkie jakie tam beda -jest
zazwyczaj jeden) -> Turbo(DWORD) zmienić wartość na 0.

Powinno pomóc. Trzaski SB na płytach VIA były już kiedyś poruszane na
grupie.
Ja tak zrobiłem u siebie i wszystko jest ok

Pozdrawiam
deep