Re: problem z GADU GADU W sieci

Autor: Krzysztof Wolski (cysio123WYTNIJTO_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:30:26 MET

artek wrote:

> Ani ja ANI druga strona nie mozemy przesylac do siebie plikow ani nawiazac
> rozmowy glosowej przez GG . Ja wylaczylem "ogniomurka , druga strona nie ma
> takowego , ja jestem w ICP(kablowka) a tamta osoba w sieci radiowej na
> Keplera ,

NTG, ale skoro już piszę: do przesyłania plików przez gg jest niestety
wymagane aby przynajmniej jedna strona miała adres publiczny (to nie to
samo co stały), ale to akurat nie wszystko. Sieci tego typu jak te
opisane maja zwykle wewnetrzny firewall, proxy i takie tam, i bardzo
możliwe ze jakis port jest zablokowany albo na jednym albo na obu
sieciach. To tak w uproszczeniu...

--
Pozdrawiam  || ECS K7VZA, Duron 800, 392MB, GeForce 2MX,
Krzychu W.  || Seagate 20GB, LG 52x & 32/10/40x, HP DJ840