Re: dysk

Autor: klard (klard_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 23:34:35 MET

Dnia 01/23/2004 02:24 PM, Użytkownik marcus075 napisał:
> Na obywatelu "MAYDAY" <g.oNO_SPAM_at_wp.pl> oskarżonym w sprawie
> news:buqju7$sop$1_at_kastor.ds.pg.gda.pl MO wymusiło następujące zeznania...

> zrób sobie tak:
> 1) [piewszy sposób; mój autorski:D] weź gąbeczkę która była w pudełku z
> płyty głównej, złóż na cztery, połórz na dole obudowy, przytrzymają ręką
> żeby się nie 'rozwinęła' i podłórz na niej podpięty dysk.
> 2) [to już nie moje] podwieź dysk na sznurówkach albo wstążkach pod
> 'koszykiem' na HDD/FDD

  Hej,

No nie jest to niestety najlepszy pomysl, wiecej: zly !!!

Przy takim umocowaniu da znac o sobie efekt zyroskopowy
i przy dzialajacym dysku, szczegolnie przy rozruchu
bedzie to zabojcze dla mechanizmu, czyli lozyska i glowic.
Zwieksza sie ryzyko rozkalibrowania i po dluzszym czasie
moga zaczac sie pojawiac bad blocki.

Pomysla jest tak samo zly jak przykrecanie dyskow
na wszystkie cztery srubki do obudowy, co nagminnie
robi wiekszosc ludzi.

pozr,

klard