Re: Komp do sprzedania

Autor: Marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 22:55:55 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości

> PW - to nie grupa typu kupię/sprzedam/zamienię !!!

Ale przecież to jest post na temat sprzętu! A jak ktoś zapyta o program
to przecież programy tez są na tym sprzęcie uruchamiane, więc o co
chodzi?
A już Sander i Marco to najbardziej się czepiają. :-)

BTW - bez obrazy - post jest ironiczny i za bardzo nie wiem po co go
napisałem. Wszystkich modemowców przepraszam - to się więcej nie
powtórzy.