hp 695 z jednym pojemnikiem ....

Autor: Dj Joy (dj-joy_at_[NOSPAM)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 22:59:09 MET

Tak się zastanawiam czy jes taka możliwosć, żeby hp 695 drukowala nawet
wtedy jak ma jeden pojemnik. Bo poprostu czarny tusz mam cały ale pojemnik
od kolorowego poprostu mi pekł..... do tej pory stoii bezuzyteczna bo co
prawda zaczełem korzystać z hp 1200 ale szkoda zeby 100 zł sie zmarnowało ;)
Jak zobić zeby drukarka drukowala tylko z jednym pojemnikiem, do tej pory
poprostu jezeli nie wląze kolorego pojemnika to pokazuje mi ze drukarka nie
gotowa i za nic sie nie da zrobić nic znia ...?? ;)

--
Pozdrawiam, Joy !!
www.radio.ceteko.com <=- Internetowe Radio -=BuM=-