Re: Wymianiłem- 'Szajsunga' na WD...

Autor: Piotr K. (pk_at_idf.wywal.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 22:39:48 MET

będąc chyba na haju usedom <usedom_at_poczta.fm> , nie umiejąc krzyczeć
wystarczająco głośno, napisał(a)
> natomiast mi udało się w ostatnich dniach zmienić cały komputer i również
> z tej zamiany jestem zadowolony

W tak pięknych okolicznościach przyrody... mój dziadek na pewno wymienił by
sztuczną szczękę
G*wno by wymienił! Chociaż zszedł w wieku lat 70-ció, to zębów miał o 2
więcej niż ja dziś, chociaż mam tylko 2 sztuczne i 3 wolne (czekające na
zagospodarowanie) miejsca. Pytanie brzmi: ile zębów miał mój dziadek w dniu
śmierci?

--
-----Piotr K.