Re: Iiyama HM704UTc problem ?

Autor: stefe (stefe_at_wpKASUJTO.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 20:50:04 MET

Dnia 2004-01-23 20:32, Bistii napisał(a):
> Witam, mam problem ze sterownikami pod XP do tego monitora. System
> zainstalowal mi Monitor Plug and Play, gdy prubuje zainstalowac stery ze
> strony producenta XPek je odrzuca. Skad moge sciagnac sterowniki ktore beda
> dzialac pod XP ?

kilka miesiecy temu zasysalem sterownik do swojej iiyamy i dziala z
winxp home edition bez najmniejszych problemow
plik ma nazwe HM704UTc.exe, jest spakowany zipem i zajmuje 36
kilobajtow... w pliku inf jest wpis HM704UCA/UTCA/UCD.INF Ver. 1.00

jezeli masz inny to moge podeslac na maila.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834