Re: Jaka książka

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 20:35:04 MET

On Fri, 23 Jan 2004 20:27:26 +0100, Depesz wrote:

[...]

> Takim lolom jak Ty powinni zabronic dostepu do internetu bo szerza glupote.

Nie obraziłem Cię misiu, więc nie zaczynaj. Uważasz, że używając
wyszukiwarki nie znajdzie się niczego o budowie peceta ?

> A nie pomyslales przez chwile, ze skoro ktos pyta sie o ksiazke to moze np
> nie miec dostepu do internetu???

Nie. W końcu pytanie padło na forum.

> Jak czegos nie wiesz to nie odpowiadaj...

Czego nie wiem ? Gdzie można poczytać o budowie peceta ?

> Polecam Anatomie PC. Niezla ksiazka o budowie peceta.

A ja polecam google. Informacje zawarte w książkach są opóźnione o cykl
wydawniczy, czyli 3-12 miesięcy

[ |>|>|> sprocket                                 ]
[ Rafał Bartoszak                 sprocket_at_sys.pl ]
...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...!!!