Re: Szukam cichego zasilacza

Autor: Jaged (tu.go_at_niestety.nie.ma)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 20:12:50 MET

"Robert_" <robi66_at_poczta.onet.pl> myślał, myślał i napisał taką
oto wiadomość:

> Mam zwykle badziewie typu Codegen... choc chyba nie calkiem
> jest to ta marka. Po godzinie 22-giej robi sie naprawde
> glosno. Co polecacie zeby troszeczke pomoc sprawie a nie
> wydac zbyt duzo kasy. Na procek chce wsadzic Spire
> Whisperrock IV ..podobno to 21db i cena niecale 50 zetow ale
> zasilacz.. ??? Chieftec wychodzi dosc drogo ale moze warto
> ?. Widzialem te zasilacze w ofercie PTR za 190
> zlotych..(HPC-360-202) Moze jest gdzies jakis tanszy sklep?
>
> Pozdrofka
> Robert

Miałem codegena i zdjąłem blachę ochronną i wymieniłem wentyl na
niskoobrotowy. Uwież mi, że nie było go w ogóle słychać.
Ponieważ był trochę za słaby kupiłem Chiefteca, ale ten to w
stosunku do tamtego to jest dosłownie głośny (bynajmniej słychać
go). Jeżeli nie masz problemu z napięciami, to będzie najtańsza
i zdecydowanie najskuteczniejsza oferta.

--
jaged(at)wp(kropka)pl    gg 44360