Re: iiyama LM704UT - 1024x768@85Hz???

Autor: Tomasz Nowicki (tomnowik.usun_at_polbox.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 19:30:28 MET

"Ali Gator" <aligaator_at_interia.pl> wrote in message

> To trochę tak, jakby samochód wyjeżdżając z ASO nie palił na 2 cylindry.

Ale tylko trochę - niedawno mój samochód nie palił na dwa cylindry, to się
jednak jechać nie daje. Powiedzmy więc, że to tak, jakby zamiast
przyrzeczonych 150 wyciągał tylko 135 :)))

> Skoro nie wiedzą jak ustawić zapłon, to lepiej nie ruszać, może się klient
> nie zorientuje.

Wiedzą, wiedzą - tylko że nie dość, że iiy nie daje płyty (sknerusy), to
jeszcze ich sterowniki nie działają jak trzeba. A biedny składacz ma tracić
czas i podeszwy za bezdurno, tak? Oj, nie będę nikomu polecał iiy, nie
będę...

> Wstyd, panie kolego, wstyd...

Już się rumienię niczym dziewoja :)
No tak, widzę, że bez ściągnięcia sterowników i zainstalowania u klienta
stracę twarz do reszty, kaplica...

T.