mint 5600 fx

Autor: JANEX (jogi_at_acn.waw.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 16:01:31 MET

Witam,
na grupe pisze po raz pierwszy.

Nie dokonca jestem pewny czy jest to dobra grupa na moje pytanie ...ale je
zadam ...

Czy ktos moze podac dane dotyczace kart /moze podac stronke/

mint gfx 5600 xt ?? Interesuja mnie dane, testy ...itp. w odniesieniu do
firmy Mint

jak dotad mam tylko mgliste dane iz 5600 jest w przyblizeniu wydajny jak gfx
ti4200 ,
oraz ma dx 9.0 oraz jakoby XT oznacza versje "ekonomiczna"....

jesli ktos posiada informacje na temat karty tej firmy to prosze o odpowidz.

Pozdrawiam,
JANEK